Servicii accesare proiecte cu fonduri nerambursabile

Societatea C&D Perform Consult SRL oferă servicii de consultanță pentru accesarea  proiectelor cu finanțare nerambursabilă, atât din bugetul Uniunii Europene, cât și din bugetul de stat.  În cei aproape 20 de ani de activitate pe piața serviciilor de consultanță din domeniu, societatea a sprijinit beneficiari, atât publici, cât și privați, din diverse domenii și din diferite zone ale țării. De-a lungul timpului, am elaborat proiecte de finanțare atât pentru îmbunătățirea infrastructurii fizice (reabilitare, modernizare, construcție infrastructură rutieră, de utilități, educațională, de afaceri), cât și pentru dezvoltarea activității de producție și servicii a clienților noștri, prin achiziția de echipamente moderne, de ultimă generație. Aceste investiții au vizat mai multe programe de finanțare, printre care amintim: POR 2.2, POR 2.1, POR 3.1, POC/882/2/4, POIM 8.2, POIM 9.1, Fonduri norvegiene, PNDR 19.2, PNDR M4/6A, PNDR măsura 322, măsura 313, Programul Regiunea Centru 2021-2024, PNRR Componenta 15-Educație, PNRR Componenta 10-Fondul Local, PNRR Componenta 7- Transformare digitală.

 

Accesarea unui proiect cu fonduri nerambursabile implică mai multe etape:

           1. Discuții inițiale legate de nevoia de dezvoltare a societății:

  • Stabilirea împreună cu clientul a idei de proiect în funcție de necesitățile acestuia.
  • Verificarea situației financiare, a tipului de întreprindere și a altor condiții generale care pot împiedica beneficiarul să aplice la un program cu finanțare nerambursabilă.

         2. Identificarea oportunităților de finanțare:

  • Verificarea programelor de finanțare disponibile pentru a găsi cele care se potrivesc cu obiectivele și domeniul de activitate al solicitantului.
  • Consultarea ghidurilor de finanțare pentru a înțelege cerințele și condițiile specifice fiecărui program.

            3. Pregătirea documentației:

  • Elaborarea unei propuneri de proiect care să includă descrierea proiectului, obiective, activități planificate, rezultate așteptate și impact.
  • Pregătirea bugetului proiectului și justificarea cheltuielilor.
  • Colectarea documentelor necesare de la beneficiar (ex. acte constitutive, bilanțuri, declarații fiscale, CV-uri ale echipei de proiect).

4. Depunerea cererii de finanțare:

  • Încărcarea documentației pe platforma online specificată de autoritatea finanțatoare, conform instrucțiunilor din ghidul solicitantului.
  • Asigurarea că cererea este completă, are toate anexele solicitate și respectă termenul limită de depunere.

            5. Evaluarea cererii:

  • Autoritatea finanțatoare verifică eligibilitatea și conformitatea documentelor depuse și solicită clarificări.
  • Cererea de finanțare este evaluată în funcție de criteriile de selecție stabilite (ex. relevanța proiectului, impactul așteptat, capacitatea solicitantului de a implementa proiectul).
  • Transmiterea documentației ce vizează răspunsurile la clarificări pe platforma online dedicată proiectului.

             6. Contractarea:

  • În cazul aprobării cererii, solicitantul primește o notificare de aprobare și este invitat să semneze contractul de finanțare.

Contacte

Pentru mai multe informații ne puteți contacta:

0745-840618 - Corina

0727-845707- Roxana

0748-437843 - Ecaterina

ghenu.corina@performconsult.ro

mailat.roxana@performconsult.ro

turca.ecaterina@performconsult.ro

Brașov, str. Codrul Cosminului

nr. 48, bl. 407C, ap. 1